Mur de comentaris del teu espai personal

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Comentaris

  • Segurament l'exercici  de comprensió lectora era poc estimulant...

    4096557?profile=RESIZE_480x480 

  • 4096521?profile=RESIZE_1024x1024

    Vaig passar tot el dia amb el tio Tomàs... el que més recordo és qu...

    Els va ensenyar a ballar sardanes i va ser feliç veient -observant atent- el que feien els nois i noies: guarnir una poesia de tardor: Fulles seques, de JoanaRaspall.

    4096549?profile=RESIZE_1024x1024

    4096570?profile=RESIZE_1024x1024

  • Quin goig que fa rebre tota aquesta energia a través de les mil i una idees que mostres!!!
    Em fa molta i.lusió retrobar_te a través d'aquest nou canal.
    Gràcies pel record de la visita de Tomàs Gil Membrado. No fa gaire a l'escola encara en parlàvem...quin gran regal que ens vas fer!

    Una abraçada ben forta!!!
  • http://www.youtube.com/watch?v=3T2E2RlR8hc

    L'esforç per exercitar la lletra lligada es fa llaminer si tot plegat serveix com l'ingredient principal per fer un PASTÍS amb els colors de l'Arc de Sant Martí.

This reply was deleted.

Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Comentaris

  • Bona nit, voldria comentar que el fet d'apuntar-nos a la Xarxa va ser, una mica, dirigit pel nostre inspector ja que, des de l'equip directiu, no en veiem la necessitat donat que ja havíem engegat un procès de canvi metodoògic general força important des de fa anys.

    Després de dues sessions, he de dir que estic gratament sorpresa perquè tant la Victòria , com a dinamitzadora, els temes que es tracten en les sessions i la interacció amb altres companys/es de professió , són força interessants i ens alegrem molt d'haver-nos apuntat.

    Esperem que puguem gaudor força temps de la Xarxa.

    Moltes gràcies

    • Ens fa molt feliços que trobeu valor a les sessions de xarxa i al fet de pertnayer a les XxC

      Gràcies a vosaltres

      Victoria

  • A la meva escola hem començat amb els espais.

    Encara estem acabant de dissenyar els llocs, els materials,... però molt il·lusionada i amb moltes ganes!!!

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • 34576559?profile=original

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

This reply was deleted.
Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

L'escola obre un altre cop les portes, aquest cop amb vocació gastronòmica!

L’escola com una cuina

La cuina de cada casa

conté la seva riquesa:

a cada llar diferent,

especial cada una d’elles!

Olors, colors, sabors....

L’escola és una altra cuina

-més gran- on es convida

a les famílies i infants

a traginar junt amb mestres

al voltant de vius fogons.

Hi trobareu el desig

d’enriquir el receptari

i farcir junts el rebost,

on mai haurà de mancar

tot allò que és necessari.

Clara Borràs 

 

AMISTAT

COMPRENSIÓ

COMPROMÍS

CONSTÀNCIA

COOPERACIÓ

ENTENIMENT

ESFORÇ

HARMONIA

HONESTEDAT

IGUALTAT

PARTICIPACIÓ

PAU

RESPECTE

RESPONSABILITAT

SALUT

TOLERÀNCIA

VOLUNTAT...

 

Sobre mi

Centre educatiu

Escola Joan Pelegrí


Població

Barcelona


Web del centre (si s'escau)

http://www.joanpelegri.cat


Web personal (si s'escau)

http://francescvallesandrés@gmail.com


Etapa educativa

infantil, primària


Perfil professional

mestre


Centre d'interès preferent

pràctiques avançades, avaluació, reflexió pedagògica, comunitat educativa, recursos, lideratge pedagògic


Presentació personal

Sóc mestre d'educació especial a l'Escola Joan Pelegrí des del curs 1999-2000. He treballat en integració d'alumnat amb dèficit visual. També he estat en diferents centres d'acció educativa, tant infantils com juvenils.


La meva activitat

Victoria Eugenia Ibáñez commented on Mercè Mas i Ferrer's blog post Sessió 19 -plenària de Xarxes per al Canvi in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
"Gràcies a tu Boris pel teu suport amb aquest viatge !"
23 de Jul. de 2020
Boris Mir commented on Mercè Mas i Ferrer's blog post Sessió 19 -plenària de Xarxes per al Canvi in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
"Moltes gràcies a totes i tots per la gran feina, realment tanquem una etapa molt potent i desitjo que en pugueu obrir una altra.
Malgrat la situació que estem vivint, vull felicitar a tothom per aquesta iniciativa, celebrar la feina de l'equip de…"
17 de Jul. de 2020
Boris Mir comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"L'equip de mestres de l'escola Congrés Indians de Barcelona ha escrit unes reflexions sobre com afavorir que els infants comprenguin el que està passant i li puguin donar sentit a l’experiència de confinament. Han elaborat un document que us…"
17 de Mar. de 2020
Caridad Ruiz Martinez comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"Moltes gràcies Boris per la informació. Es ara el moment de posar en pràctica la nostra capacitat d'adaptació i creativitat per seguir endavant i realitzant la nostra tasca diària."
17 de Mar. de 2020
Domitila Viñas i Rodríguez comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"Moltes gràcies pel teu missatge, Boris. En aquests moments cal mantenir la serenitat, anar treballant en la mesura de les possibilitats que tinguem i per damunt de tot, cuidar-nos molt per aturar aquesta pandèmia. "
16 de Mar. de 2020
Lluís Garcia Mur ha comentat en esdeveniment Xarxa 20 Sessió 16 Fundació Miró de Anna Trabal en #XxCanvi20 Sants - Montjuïc Marina del Port
"De l'escola Pau Vila assistirem 3 persones, ens veiem dijous a la Fundació Joan Miró, salutacions"
28 de Ene. de 2020
Boris Mir comentari a Lola Martínez Sala 's entrada al bloc El sentit d'Escola Nova 21 en vídeo
"Totalment d'acord amb la Lola: gràcies per obrir els vostres centes, per explicar les vostres experiències i fins i tot per posar-vos davant d'una càmera o d'un/a periodista!
I afegeixo que també gràcies a la Lola aquest programa ha tingut un ressó…"
15 de Dic. de 2019
Begonya Folch commented on MIREIA XORTÓ PRADOS's blog post Diferències entre "personalització", "diferenciació" i "individualització" in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
"Moltes gràcies per compartir-ho, Mireia! Molt bona idea, convertir la taula en infografia.

Human Scale at Scale és una treball molt recent de Tom Beresford, Innovation Unit (UK). Efectivament, la tesi principal de Beresford és que els enfocaments…"
22 de Oct. de 2019
Alex Rodriguez Ferrera comentari a Equip Administració 's entrada al bloc 26 d'octubre cloenda final d'Escola Nova 21. Ja us hi heu inscrit?
"Gràcies per la informació!"
6 de Oct. de 2019
Francesc Vallés Andrés ha publicat un
Obrim altre cop l'escola amb un poema... delicat equilibri entre ritme i significació.L’escola com una cuinaLa cuina de cada casaconté la seva riquesa:a cada llar diferent,especial cada una d’elles!Olors, colors, sabors....L’escola és una altra…
10 de Sep. de 2019
Begonya Folch comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Transformació educativa i creences
"Molt d'acord, Boris. La nostra experiència, les nostres creences, els nostres valors, tot està interconnectat i conforma la nostra identitat i el nostre perfil professional. Modificar les conductes sense trasnformar-se a nivell de valors i…"
21 de Jun. de 2019
LLuís Maria Escrichs Cueto ha contestat a la conversa , Marina Gay Faura, L’avaluació segons Sofia Camussi: no sóc un 7! "Equips impulsors"
"Hola!
En primer lloc, gràcies pel vídeo; penso que és una reflexió interessant sobre el dibuix esbiaxat que genera l'avaluació quanitficadora. M'agradaria afegir a la reflexió de la Sofia Comussi que la repercussió no és només en la presa de…"
16 de Feb. de 2019
Marina Gay Faura ha contestat a la conversa , Marina Gay Faura, L’avaluació segons Sofia Camussi: no sóc un 7! "Equips impulsors"
"Enhorabona per l'energia i compromís que esteu generant en aquesta xarxa els centres i tu! Vaig sortir encantada de l'estona que vaig poder compartir amb vosaltres, conversant sobre transformació, espiral, avaluació i aprenentatge! :-)"
14 de Feb. de 2019
Dàmaris Doñate ha contestat a la conversa , Marina Gay Faura, L’avaluació segons Sofia Camussi: no sóc un 7! "Equips impulsors"
"Benvolguts i benvolgudes, 
Com a dinamitzadora de la Xarxa Delta Llobregat Est, estic molt contenta de la feina que estem fent a les trobades. Recentment hem reflexionat sobre l'avaluació i ens hem compartit pràctiques que poden ser inspiradores per…"
11 de Feb. de 2019
Més...

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.