Mur de comentaris del teu espai personal

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Un plaer compartir aquest repte amb tots vosaltres.

    Mil gràcies

  • M'encanta formar part del teu cercle d'amics virtuals! I és fantàstic poder compartir personalment tanta il·lusió pedagògica al llarg dels anys i amb tanta gent "motivada", com diu l'Àstrid... Que per molts més!!!

  • Gràcies per compartir el teu temps i les teves paraules amb uns "motivats" com els "profes projectats":-)

  • Gràcies per l'add. Des de les sessions al Citilab per l'educat1X1 (ja fa una pila d'anys) que ens anem creuant per la vida. Un plaer.

  • Què puc dir que no t'hagi dit ja.

    És un plaer compartir projectes amb tu.

  • Encantada de treballar amb tu.
    Una abraçada

This reply was deleted.

Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Bona nit, voldria comentar que el fet d'apuntar-nos a la Xarxa va ser, una mica, dirigit pel nostre inspector ja que, des de l'equip directiu, no en veiem la necessitat donat que ja havíem engegat un procès de canvi metodoògic general força important des de fa anys.

    Després de dues sessions, he de dir que estic gratament sorpresa perquè tant la Victòria , com a dinamitzadora, els temes que es tracten en les sessions i la interacció amb altres companys/es de professió , són força interessants i ens alegrem molt d'haver-nos apuntat.

    Esperem que puguem gaudor força temps de la Xarxa.

    Moltes gràcies

    • Ens fa molt feliços que trobeu valor a les sessions de xarxa i al fet de pertnayer a les XxC

      Gràcies a vosaltres

      Victoria

  • A la meva escola hem començat amb els espais.

    Encara estem acabant de dissenyar els llocs, els materials,... però molt il·lusionada i amb moltes ganes!!!

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • 34576559?profile=original

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

This reply was deleted.
Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

Estic vinculat professionalment i emocionalment a l'Institut-Escola Les Vinyes, un centre de la Xarxa d'Instituts Innovadors de l'ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona.

He estat impulsant amb tots vosaltres el Programa Escola Nova 21, una aliança per transformar les escoles catalanes en un sistema educatiu avançat.

Ara em dedico a ajudar a les persones a aprendre. Però no a infants i joves, sinó a docents, directius i institucions educatives.

Més coses meves a la web professional. :)

@lamirada

 

 

Sobre mi

Centre educatiu

Equip Escola Nova 21


Població

Sant Quirze del Vallès


Web del centre (si s'escau)

http://ielesvinyes.net/


Web personal (si s'escau)

http://boris.lamiradapedagogica.net/


Etapa educativa

infantil, primària, secundària


Perfil professional

professor


Centre d'interès preferent

propòsit educatiu, pràctiques avançades, avaluació, organització escolar, reflexió pedagògica, competències, metodologies, gestió del canvi, comunitat educativa, recursos, funció directiva, lideratge pedagògic


Presentació personal

Hola amics! Estic aquí per aprendre i contribuir. Gràcies per ser-hi!


La meva activitat

Boris Mir comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"L'equip de mestres de l'escola Congrés Indians de Barcelona ha escrit unes reflexions sobre com afavorir que els infants comprenguin el que està passant i li puguin donar sentit a l’experiència de confinament. Han elaborat un document que us enllaço…"
17 de Mar.
Boris Mir ha publicat un
En nom de totes les persones que formem part d'aquesta xarxa - mestres, formadors, facilitadors, serveis educatius, agents locals... - us volem fer arribar una salutació i el desig que estigueu bé, amb serenitat i bon ànim per abordar la complexa si…
16 de Mar.
Boris Mir ha publicat un estat
13 de Mar.
Boris Mir i Mireia Soler ja són amics!
6 de Mar.
Boris Mir comentari a Lola Martínez Sala 's entrada al bloc El sentit d'Escola Nova 21 en vídeo
"Totalment d'acord amb la Lola: gràcies per obrir els vostres centes, per explicar les vostres experiències i fins i tot per posar-vos davant d'una càmera o d'un/a periodista!
I afegeixo que també gràcies a la Lola aquest programa ha tingut un ressó…"
15 de Dic. de 2019
A Boris Mir li agrada la publicació feta a El sentit d'Escola Nova 21 en vídeo per Lola Martínez Sala
15 de Dic. de 2019
Boris Mir liked MIREIA XORTÓ PRADOS's blog post Diferències entre "personalització", "diferenciació" i "individualització" in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
21 de Oct. de 2019
A Boris Mir li agrada la publicació feta a 26 d'octubre cloenda final d'Escola Nova 21. Ja us hi heu inscrit? per Equip Administració
3 de Oct. de 2019
A Boris Mir li agrada la publicació feta a Comencem el curs! Com es transformen les escoles? per Lola Martínez Sala
29 de Sep. de 2019
Boris Mir ha actualitzat el seu perfil
31 de Ago. de 2019
Boris Mir ha deixat un comentari a Mostra representativa
"A descansar, que el viatge continua després de la tercera i última formació intensiva d'estiu de la #mostraEN21!
Abraçada i bones vacances a totes i tots!
 "
3 de Ago. de 2019
A Boris Mir li agrada la publicació feta a Bones vacances xarxaires! per Carles López Fraile
26 de Jul. de 2019
Boris Mir ha publicat a Mostra representativa
19 de Jul. de 2019
Boris Mir ha deixat un comentari a Mostra representativa
"Estem finalitzant les sessions de facilitació d'aquest curs. Esperem que hagin estat útil pel desenvolupament de les accions i el treball dels equips impulsors dels centres de la #mostraEN21.
Gràcies a tots els equips impulsors per la vostra feina!
."
14 de Jun. de 2019
Boris Mir ha publicat un
Amb una aproximació instrumental a la transformació educativa podem canviar comportaments, procediments, rutines i hàbits escolars. Però aquests han de tenir sentit i ser significatius pels que els practiquen. Modificar les conductes no és transform…
10 de Jun. de 2019
Boris Mir ha publicat a Mostra representativa
10 de Jun. de 2019
Més...

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.