Mur de comentaris del teu espai personal

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Els comentaris estan tancats

Comentaris

This reply was deleted.

Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Els comentaris estan tancats

Comentaris

    • Gràcies per compartir-ho, Jaume! La creativitat en joc, l'habilitat cognitiva més complexa. 

      El laberint del minut 3' és pels gossos? Per què? Segur que hi ha una idea al darrere, estic encuriosida :)

      M'ha encantat!

      • Jaume, jo he tingut el mateix dubte que la Begonya. No sé si a la meva gossa li agradaria un laberint aixíu... 

        Felicitats. Feu molt bona feina!

  • Hola,

    Voldria compartir un vídeo que vaig fer.

    L'aproximació al tema de neurociència i educació està centrada en els aspectes motivacionals. Encara que explori el cas de la participació motivada en activitats en què s'intenta tenir èxit a l'hora de predir una solució -el Kahoot! en seria un exemple-, també el bon humor, les bones relacions amb els iguals o l'activitat física estimulen la producció de dopamina i l'expectativa de premi que hi ha en la base de l'actuació d'una persona que aprèn de manera gratificant. Avui dia dia, en els subtítols, canviaria "involucrar" per "implicar".

    • Gràcies Jordi, bona feina! Molt interessant. Tenia conceptes equivocats relacionats amb la dopamina. Has sabut triar fonts molt entenedores i de nivell. Qué bé!

    • Caram Jordi, moltes gràcies. És un tema que m'apassiona! He tingut alguns alumnes amb treballs de recerca on la neurociència hi ha estat present i aquest vídeo els hagués anat de fàbula com a introducció. Me'l guardo!

  • Hola a tothom,

    Em dic Sergi López i sóc mestre de l’Escola del Mar. Tinc ganes de poder incorporar-me al curs del tot i seguir aprenent dins i fora del centre. Aquesta aventura que hem iniciat és prou motivant, ara ens queda treballar plegats per estar a l’alçada del canvi que proposem. Per part meva que no quedi! 1 abraçada!

  • Hola a tots i totes soc l´Anna Crespo mestra d´infantil de l´escola Les Savines de Cervera.

    Estarem en contacte i anirem descobrint junts nous reptes.

     

  • Ep, que avaluar és un procés que comprèn una recollida d'informació, una anàlisi segons uns criteris, un judici sobre el resultat de l'anàlisi i una presa de decisions. Posar notes no és avaluar, és qualificar. No ho oblidem, aquests dies de final de trimestre, de butlletins i d'informes! :)

  • Merci Begonya! :-)

  • Bon dia,

    Comparteixo aquest mail que he rebut, davant dels fets ocorreguts l'1-O.

    Bona tarda
    Els directors i directores dels centres educatius de Vic us fem la proposta d'enviar una carta a la Comissió Europea a través del seu delegat a Catalunya. 
    Aquí teniu l'enllaç.
    Si hi esteu d'acord, hi poseu el vostre nom, i al llarg del dia de demà farem arribar la carta amb la signatura de tots

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfjrAbqsBwyCnqmL9DstbDcFlQ...


    En nom dels centres,
    Ignasi Roviró 
    stM - Col·legi Sant Miquel dels Sants - Vc
    Director
    Paraules a Europa
    Qui signa aquestes paraules, directors i directores de centres escolars de Catalunya -molts d’ells seus de col·legis electorals, quan escau- S’adreç…
This reply was deleted.

Sobre mi

Centre educatiu

Escola Vedruna Gràcia


Població

Barcelona


Web del centre (si s'escau)

https://www.vedrunagracia.cat


Etapa educativa

secundària


Perfil professional

professor


Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.