9783462697?profile=RESIZE_710x

 

Com augmentar la motivació dels aprenents? Webinar del Dr. Andy Hargreaves

Dimarts, 9 de novembre de 2021, a les 18:30h

 

Enregistrament, versió en català

Enregistrament versió original en anglès

 

"No hi ha èxit sense benestar, ni benestar sense èxit"

En la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius, la relació entre la motivació i èxit educatiu és decisiva.  

Per tal de continuar reflexionant i donar valor a aquests contextos d'aprenentatge, ens complau convidar-vos al webinar “Com augmentar la motivació dels aprenents”, del professor Andy Hargreaves. 

El professor Hargreaves és un expert internacional en motivació, transformació educativa, lideratge i professionalisme col·laboratiu, i és coautor amb Dennis Shirley del llibre Five Paths of Student Engagement (Cinc vies per a la motivació dels aprenents). Ha estat assessor d’educació del Premier d’Ontario i actualment ho és del govern d’Escòcia, així com d’organitzacions professionals i organismes internacionals d'arreu del món.

Andy Hargreaves farà avui el seu primer Webinar a Catalunya, i ha estat convidat pel Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, i en concret pel seu Grup de Treball “Aprendre a l’Escola que Aprèn” (Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa, Departament d'Educació).

Per contribuir a la pregunta inicial podeu respondre aquest Formulari

Compartirem reflexions a Twitter amb les etiquetes #AEAmotivació i #AprendrealEscolaqueAprèn i @HargreavesBC

 

 

Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.