Els gairebé mig miler de centres del programa disposen ja de que vol ajudar a que coneguin la proximitat de les seves pràctiques amb el marc d'escola avançada: el propòsit competencial, les pràctiques d'aprenentatge fonamentades que hi condueixin, els sistemes d'avaluació dels aprenentatges que així ho mostrin, i les característiques organitzatives que ho facin possible.

Es tracta d'una primera versió que pretenem que al llarg del programa millori gràcies al retorn que ens facin els centres participants, per tal que esdevingui una eina cada vegada més útil per al procés de millora i de canvi educatiu. 

Quan l’equip docent de cada centre hagi omplert el qüestionari, estarà en disposició de rebre l’informe que analitza els resultats agregats de les respostes del professorat. Coneixeran, en relació als diferents àmbits d’anàlisi de l’eina, el grau d’adequació en relació als quatre eixos del marc. L’ordenació i temporització, les seqüències didàctiques, l’ordenació social de l’aula, el seguiment de l’alumnat o l’organització escolar són alguns dels àmbits d’anàlisi sobre els que es fonamenta l’eina. A més d’aquest informe, els centres rebran també una rúbrica amb indicadors de canvi, que els ajudarà a orientar el procés cap a una pràctica educativa basada en l’aprenentatge competencial.

Podeu trobar el videotutorial i les instuccions de l'eina en aquest apartat de la xarxa: http://xarxaescolanova21.cat/eina-autodiagnosi

Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

Equip Escola Nova 21

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Comentaris

  • Bravo pel tutorial de l' Eina d'autodiagnosi!
This reply was deleted.

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.