Mur de comentaris del teu espai personal

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Bon dia, 

    Al nostre centre ja hem iniciat l'eina d'autodiagnosi, però tenim en relació al procés general del projecte.

    Hem vist que hi ha membres que ja son  dins d'alguna de les xarxes (impulsors, dinamitzadors, formadors). No tenim clar com estan definides aquestes xarxes i/o què cal fer per formar-ne part. 

    Podem trobar alguna informació al respecte?

    Salutacions

    Ester

  • Bon dia,

    Nosaltres també estem a l'expectetiva dels passos que hem de seguir. 

    Ens agradaria conèixer el calendari que seguirem durant aquest curs per tancar el calendari d'escola. 

    Moltes gràcies

  • Bon dia.

    Estem a l'expectativa de tot el procés iniciat d'EN21.

    Segons la planificació prevista en aquest trimestre s'havia de realitzar una eina d'autoavaluació per saber en quin moment del procés es troben les diferents escoles.

    Ara al desembre s'havia de fer pública la selecció de les 30 escoles referents i he escoltat que el trimestre proper començaran les xarxes locals de coordinació dels diferents centres, tot i que no sabem si aquest agrupament serà exclusivament geogràfic o estarà basat en projectes semblants.

    En notícies o Esdeveniments propers no trobem la informació.

    Podeu concretar alguna cosa?

    gràcies

This reply was deleted.

Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

      Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
  • Hola a tothom! Són la Mireia, professora de llenguatge musical a l'IEA Oriol Martorell. Tinc moltes ganes de veure com es treballa a altres centres per renovar-me i agafar nous aires.

     

    Us comparteixo un projecte que vam fer el curs passat com a treball de síntesi de 4t d'ESO. A partir d'un quadre impressionista els alumnes havien de donar-hio una mirada en funció de les diverses assignatures. Us deixo l'enllaç

    Aquest curs ho fem amb l'expressionisme! A veure com queda.

     

    Seguim en xarxa. Bones vacances!

     

    ‘Vivint l’Impressionisme’ treball interdisciplinari a 4t d’ESO
    Els alumnes de 4t d'ESO de l'IEA Oriol Martorell, com a crèdit de síntesi del passat curs 2016-17, se'ls va proposar de fer un projecte de treball in…
    • Felicitat Mireia! Un treball molt complert i motivador. Mencanta perquè les arts ajuden a equilibrar tots els aprenentatges i enriqueix als alumnes com a persones. M’encantaaaa!!!!

      ‘Vivint l’Impressionisme’ treball interdisciplinari a 4t d’ESO
      Els alumnes de 4t d'ESO de l'IEA Oriol Martorell, com a crèdit de síntesi del passat curs 2016-17, se'ls va proposar de fer un projecte de treball in…
  • Recordeu, el proper 17 de maig, la sessió 7 de la Xarxa7 tindrà lloc a les instal·lacions de l'INS Ausiàs March.

This reply was deleted.

Sobre mi

Centre educatiu

Equip Escola Nova 21


Població

Barcelona


Web del centre (si s'escau)

http://www.escolanova21.cat


Web personal (si s'escau)

http://www.escolanova21.cat


Etapa educativa

infantil, primària, secundària


Perfil professional

altres


Rol en el programa

formador


Centre d'interès preferent

propòsit educatiu, pràctiques avançades, avaluació, organització escolar, reflexió pedagògica, competències, metodologies, gestió del canvi, comunitat educativa, recursos, funció directiva, lideratge pedagògic


Presentació personal

Som l'equip. Vosaltres també! :)


Notícies

La meva activitat

A Equip EscolaNova21 li agrada la publicació feta a Activem el canvi! per Marina Gay Faura
9 de Oct.
A Equip EscolaNova21 li agrada la publicació feta a FAQs sobre la visió de centre per Carles López Fraile
19 de Sep.
Isabel Munné Amela i Equip EscolaNova21 ja són amics!
6 de Sep.
Equip EscolaNova21 ha publicat un post al blog
Bon estiu! Tornem el setembre plens d'energia i de transformació educativa!

 
L'equip d'Escola Nova 21
27 de Jul.
A Equip EscolaNova21 li agrada la publicació feta a La Rúbrica de Canvi, una eina d'autoavaluació i orientació. per Jara Costa Duran
29 de May.
A Equip EscolaNova21 li agrada la publicació feta a 2 anys d'Escola Nova: nous objectius per assolir per Equip EscolaNova21
28 de May.
Equip EscolaNova21 ha publicat un post al blog
En els dos primers anys els principals objectius estratègics del programa ja s'han assolit i és per això que ara se'n formulen de nous. Ahir, davant els mitjans de comunicació, en una trobada a l'Escola Congrés Indians, vam parlar sobre l'evolució d…
24 de May.
A Equip EscolaNova21 li agrada la publicació feta a Residències de docents en els centres impulsors! per Boris Mir
24 de Abr.
Equip EscolaNova21 i Monserrat Briz Martínez ja són amics!
20 de Abr.
Equip EscolaNova21 ha publicat un post al blog
Us informem que ja ha arribat la segona edició del llibre L'Espiral d'indagació (The Spiral of Inquiry). Es tracta d'una nova edició revisada i amb una traducció millorada per tal de facilitar-ne el seu ús i comprensió. Trobareu aquesta nova versió…
9 de Abr.
Equip EscolaNova21 ha publicat un post al blog
Aquest Manual, publicat en català pel Centre UNESCO de Catalunya i la UOC, és la culminació del projecte Entorns d’Aprenentatge Innovadors (ILE segons les seves sigles en anglès) que en la darrera dècada ha sintetitzat els set principis de l’aprenen…
14 de Mar.
Maria Pomés Raventós i Equip EscolaNova21 ja són amics!
13 de Feb.
Raquel Tàpia Vall i Equip EscolaNova21 ja són amics!
5 de Feb.
Més...

Els meus esdeveniments

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.