Mur de comentaris del teu espai personal

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Comentaris

  • Bon dia, 

    Al nostre centre ja hem iniciat l'eina d'autodiagnosi, però tenim en relació al procés general del projecte.

    Hem vist que hi ha membres que ja son  dins d'alguna de les xarxes (impulsors, dinamitzadors, formadors). No tenim clar com estan definides aquestes xarxes i/o què cal fer per formar-ne part. 

    Podem trobar alguna informació al respecte?

    Salutacions

    Ester

  • Bon dia,

    Nosaltres també estem a l'expectetiva dels passos que hem de seguir. 

    Ens agradaria conèixer el calendari que seguirem durant aquest curs per tancar el calendari d'escola. 

    Moltes gràcies

  • Bon dia.

    Estem a l'expectativa de tot el procés iniciat d'EN21.

    Segons la planificació prevista en aquest trimestre s'havia de realitzar una eina d'autoavaluació per saber en quin moment del procés es troben les diferents escoles.

    Ara al desembre s'havia de fer pública la selecció de les 30 escoles referents i he escoltat que el trimestre proper començaran les xarxes locals de coordinació dels diferents centres, tot i que no sabem si aquest agrupament serà exclusivament geogràfic o estarà basat en projectes semblants.

    En notícies o Esdeveniments propers no trobem la informació.

    Podeu concretar alguna cosa?

    gràcies

This reply was deleted.

Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Transformació educativa per afegir comentaris!

Join Transformació educativa

Comentaris

  • Bona nit, voldria comentar que el fet d'apuntar-nos a la Xarxa va ser, una mica, dirigit pel nostre inspector ja que, des de l'equip directiu, no en veiem la necessitat donat que ja havíem engegat un procès de canvi metodoògic general força important des de fa anys.

    Després de dues sessions, he de dir que estic gratament sorpresa perquè tant la Victòria , com a dinamitzadora, els temes que es tracten en les sessions i la interacció amb altres companys/es de professió , són força interessants i ens alegrem molt d'haver-nos apuntat.

    Esperem que puguem gaudor força temps de la Xarxa.

    Moltes gràcies

    • Ens fa molt feliços que trobeu valor a les sessions de xarxa i al fet de pertnayer a les XxC

      Gràcies a vosaltres

      Victoria

  • A la meva escola hem començat amb els espais.

    Encara estem acabant de dissenyar els llocs, els materials,... però molt il·lusionada i amb moltes ganes!!!

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • 34576559?profile=original

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

This reply was deleted.
Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

Equip professional de dinamitzadors de la xarxa de transformació educativa. 

 

Sobre mi

Centre educatiu

Departament Ensenyament


Població

Barcelona


Web del centre (si s'escau)

http://transformacioeducativa.cat/


Web personal (si s'escau)

http://transformacioeducativa.cat/


Etapa educativa

infantil, primària, secundària


Perfil professional

altres


Rol en el programa

formador


Centre d'interès preferent

propòsit educatiu, pràctiques avançades, avaluació, organització escolar, reflexió pedagògica, competències, metodologies, gestió del canvi, comunitat educativa, recursos, funció directiva, lideratge pedagògic


Presentació personal

Som l'equip. Vosaltres també! :)


La meva activitat

Equip Administració i Judith Sacristán de Andrés ja són amics!
14 de Sep. de 2020
Victoria Eugenia Ibáñez commented on Mercè Mas i Ferrer's blog post Sessió 19 -plenària de Xarxes per al Canvi in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
"Gràcies a tu Boris pel teu suport amb aquest viatge !"
23 de Jul. de 2020
Boris Mir commented on Mercè Mas i Ferrer's blog post Sessió 19 -plenària de Xarxes per al Canvi in Punt de trobada de Xarxes per al canvi
"Moltes gràcies a totes i tots per la gran feina, realment tanquem una etapa molt potent i desitjo que en pugueu obrir una altra.
Malgrat la situació que estem vivint, vull felicitar a tothom per aquesta iniciativa, celebrar la feina de l'equip de…"
17 de Jul. de 2020
Equip Administració ha publicat un
Esperem que estigueu bé, malgrat aquests mesos difícils.
Tot i que el programa Escola Nova 21 ha finalitzat, la productora que va seguir i filmar el treball que dels darrers tres anys, ha acabat el documental i el presenten al festival…
27 de May. de 2020
Boris Mir comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"L'equip de mestres de l'escola Congrés Indians de Barcelona ha escrit unes reflexions sobre com afavorir que els infants comprenguin el que està passant i li puguin donar sentit a l’experiència de confinament. Han elaborat un document que us…"
17 de Mar. de 2020
Caridad Ruiz Martinez comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"Moltes gràcies Boris per la informació. Es ara el moment de posar en pràctica la nostra capacitat d'adaptació i creativitat per seguir endavant i realitzant la nostra tasca diària."
17 de Mar. de 2020
Domitila Viñas i Rodríguez comentari a Boris Mir 's entrada al bloc Més virtuals que mai, el viatge continua
"Moltes gràcies pel teu missatge, Boris. En aquests moments cal mantenir la serenitat, anar treballant en la mesura de les possibilitats que tinguem i per damunt de tot, cuidar-nos molt per aturar aquesta pandèmia. "
16 de Mar. de 2020
A Equip Administració li agrada la publicació feta a Més virtuals que mai, el viatge continua per Boris Mir
16 de Mar. de 2020
Equip Administració ha actualitzat la foto del seu perfil
16 de Mar. de 2020
Equip Administració ha actualitzat el seu perfil
16 de Mar. de 2020
Lluís Garcia Mur ha comentat en esdeveniment Xarxa 20 Sessió 16 Fundació Miró de Anna Trabal en #XxCanvi20 Sants - Montjuïc Marina del Port
"De l'escola Pau Vila assistirem 3 persones, ens veiem dijous a la Fundació Joan Miró, salutacions"
28 de Ene. de 2020
Equip Administració ha publicat un
El programa #escolanova21 finalitza, però #elviatgecontinua!En el nostre web trobareu tot el que hem après i creat conjuntament: https://escolanova21.cat

Gràcies a totes les persones, escoles i institucions que han fet possible aquesta iniciativa…
19 de Dic. de 2019
Boris Mir comentari a Lola Martínez Sala 's entrada al bloc El sentit d'Escola Nova 21 en vídeo
"Totalment d'acord amb la Lola: gràcies per obrir els vostres centes, per explicar les vostres experiències i fins i tot per posar-vos davant d'una càmera o d'un/a periodista!
I afegeixo que també gràcies a la Lola aquest programa ha tingut un ressó…"
15 de Dic. de 2019
A Equip Administració li agrada la publicació feta a Escola Nova 21 finalitza demostrant que tot centre educatiu es pot transformar i reclamant un gran acord per actualitzar el sistema per Equip Administració
12 de Dic. de 2019
Equip Administració ha publicat post al blog
12 de Dic. de 2019
Equip Administració i Alex Rodriguez Ferrera ja són amics!
18 de Nov. de 2019
Més...

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.