Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

      Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
  • Hola a tothom! Són la Mireia, professora de llenguatge musical a l'IEA Oriol Martorell. Tinc moltes ganes de veure com es treballa a altres centres per renovar-me i agafar nous aires.

     

    Us comparteixo un projecte que vam fer el curs passat com a treball de síntesi de 4t d'ESO. A partir d'un quadre impressionista els alumnes havien de donar-hio una mirada en funció de les diverses assignatures. Us deixo l'enllaç

    Aquest curs ho fem amb l'expressionisme! A veure com queda.

     

    Seguim en xarxa. Bones vacances!

     

    ‘Vivint l’Impressionisme’ treball interdisciplinari a 4t d’ESO
    Els alumnes de 4t d'ESO de l'IEA Oriol Martorell, com a crèdit de síntesi del passat curs 2016-17, se'ls va proposar de fer un projecte de treball in…
    • Felicitat Mireia! Un treball molt complert i motivador. Mencanta perquè les arts ajuden a equilibrar tots els aprenentatges i enriqueix als alumnes com a persones. M’encantaaaa!!!!

      ‘Vivint l’Impressionisme’ treball interdisciplinari a 4t d’ESO
      Els alumnes de 4t d'ESO de l'IEA Oriol Martorell, com a crèdit de síntesi del passat curs 2016-17, se'ls va proposar de fer un projecte de treball in…
  • Recordeu, el proper 17 de maig, la sessió 7 de la Xarxa7 tindrà lloc a les instal·lacions de l'INS Ausiàs March.

This reply was deleted.

Sobre mi

Centre educatiu

Voramar


Població

Barcelona


Web del centre (si s'escau)

http://www.voramar.cat


Etapa educativa

primària


Perfil professional

coordinació, equip impulsor, mestre


Rol en el programa

grup impulsor


Centre d'interès preferent

propòsit educatiu, avaluació, organització escolar, reflexió pedagògica, competències, metodologies, recursos


Presentació personal

Actualment sóc tutor de 2n de primària


Notícies

La meva activitat

Toni Mayol Morgades ara és membre de "Equips impulsors".
6 de Sep.
Toni Mayol Morgades ara és membre de "Punt de trobada de Xarxes per al canvi".
8 de Jun.
Toni Mayol Morgades ara és membre de "#xxcanvi18 Sant Martí - AEX".
13 de Feb.
Toni Mayol Morgades ha fet amistat amb Esther Forés Serrats, Anna Torres, Sònia Castelló Arnau i 2 persona(es) més
5 de Feb. de 2017
Virgínia i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
Maria Rosa Llanos Martí i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
JOAN IBAÑEZ MARTINEZ i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
M.Carme Fàbregas i Pluvinet i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
CARLES PRAT SABARTES i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
Josep Romero Gomez i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
Neus Medina Pérez i Toni Mayol Morgades ja són amics!
12 de Oct. de 2016
Toni Mayol Morgades ara és membre de "Xarxes de transformació educativa".
10 de Oct. de 2016

Els meus esdeveniments

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.