Mur de comentaris de tota la xarxa

Has de ser membre de Xarxes de transformació educativa per afegir comentaris!

Join Xarxes de transformació educativa

Comentaris

  • Bona nit, voldria comentar que el fet d'apuntar-nos a la Xarxa va ser, una mica, dirigit pel nostre inspector ja que, des de l'equip directiu, no en veiem la necessitat donat que ja havíem engegat un procès de canvi metodoògic general força important des de fa anys.

    Després de dues sessions, he de dir que estic gratament sorpresa perquè tant la Victòria , com a dinamitzadora, els temes que es tracten en les sessions i la interacció amb altres companys/es de professió , són força interessants i ens alegrem molt d'haver-nos apuntat.

    Esperem que puguem gaudor força temps de la Xarxa.

    Moltes gràcies

    • Ens fa molt feliços que trobeu valor a les sessions de xarxa i al fet de pertnayer a les XxC

      Gràcies a vosaltres

      Victoria

  • A la meva escola hem començat amb els espais.

    Encara estem acabant de dissenyar els llocs, els materials,... però molt il·lusionada i amb moltes ganes!!!

  • Amb ganes de començar a dissenyar un espai de música a l'escola on tot@s les persones de la comunitat educativa s'hi sentin incloses, en primer lloc, s'hi sentin còmodes i sobretot hi trobin una estona de benestar personal. Cal trencar maneres d'ensenyar estereotipades i clàssiques per trobar un lloc en l'espai i el temps que permeti gaudir i crèixer com a persones. Un ambient, un espai, un racó...

  • Si ets membre de l'equip impulsor del teu centre, segur que t'interessarà seguir els debats del grup "Equips impulsors" i formar-ne part activa. T'hi esperem!

    Equips impulsors
    Comunitat de docents compromesos amb la transformació educativa.
  • Hola a tots i totes i bones vacances!

    La #TransformacióEducativa és una realitat i per això és súper important explicar que està passant i que és possible.

    Per això, tothom que tingui fotografies, vídeos o altres continguts sobre el canvi educatiu als vostres centres i entorns i que vulgui compartir amb nosaltres perquè en fem difusió si us plau que m'ho faci arribar al meu correu directament o compartint-me una carpeta de google drive (si no sabeu com es fa em podeu escriure i us ajudaré). Hem d'explicar i compartir la força d'aquest moviment!

    lola@escolanova21.cat

     

    Moltes gràcies per la vostra feina i el vostre entusiasme!

     

  • 34576559?profile=original

  • SUPERDOTATS, ALTES CAPACITATS I TALENTOSOS, ELS GRANS OBLIDATS 

    Així com hi ha una gran sensibilització social que protegeix el col·lectiu d'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i/o poques capacitats cognitives, i que hi ha una llei que els empara; per contra, no existeix encara cap legislació relativa al col·lectiu d'Altes Capacitats, Talentosos i Superdotats com una minoria social que cal protegir. La consciencia social en aquest sentit és també pobre, així com la inexistència de campanyes de sensibilització social impulsades pels governs.

    Considero que els Educadors, Professors, Formadors, hauríem de promoure aquesta sensibilització social, ajudar a impulsar una llei que protegís aquest col·lectiu que aporten un patrimoni valuós a la societat i que fa avançar les cultures i civilitzacions amb el seu pensament i les seves capacitats. 

    No només quantitativament parlant, sinó també qualitativament, ¿Quantes adaptacions curriculars es fan cada curs per a estudiants talentosos/altes capacitats/superdotats? Quants claustres de professorat decideixen passar aquests joves de curs ? O saltar dos cursos de cop ? 

    Hi ha universitats a Catalunya, Espanya, Europa, disposades a acceptar aquests alumnes amb capacitat per fer un grau, -donat que comprenen els conceptes que s'hi estan treballant-, amb una edat inferior als 18 o 25 anys ?

    Per què mentre als Estats Units podem trobar 75 centres educatius on aquests alumnes poden estudiar a Espanya, -tot i que hi ha centres concertats, privats, i públics amb projectes o aules específiques a nivell d'institut- no hi ha centres educatius exclusius o especifics per acollir-los ni aules a la universitat preparades per cursar graus?

    Confio que la feina feta per alguns instituts es concreti amb el pas a la universitat, que si bé ja acull aquests estudiants als campus de juliol, pugui també fer-ho als estudis de grau. D'aquesta manera evitaríem molt de fracàs escolar.

     

      

     

     

  • Bon dia, em dic Toni i formo part del equip impulsor de l´escola Concepcionistes de Barcelona.

    Vull compartir amb vosaltres un article fet pel Sergi del Moral i el Jordi Domènech a la revista Cuadernos de Pedagogia. 

    M´he vist molt reflectit en persona i com  a part d'un claustre en com vivim la #TransformacióEducativa.

    Moltes gràcies a aquest dos grans professionals als que segueixo i admiro ja fa temps.

    http://www.sergidelmoral.net/2018/03/07/las-necesarias-tensiones-en...

    Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
    • Gràcies Toni per compartir l'article. 

      Queda clara la diferència entre millora i innovació.

This reply was deleted.
Enviar-me un correu electrònic quan rebi comentaris –

Sobre mi

Centre educatiu

Escola Collaso i Gil


Població

Barcelona


Etapa educativa

primària


Perfil professional

equip impulsor, mestre


Rol en el programa

grup impulsor


Centre d'interès preferent

propòsit educatiu, avaluació, organització escolar, reflexió pedagògica, competències, metodologies, gestió del canvi, comunitat educativa, recursos


Presentació personal

linkedin.com/in/marta-pérez-iñiguez-4285371a7


La meva activitat

Marta Pérez Iñiguez i Marta Pérez Iñiguez s'han unit a Xarxes de transformació educativa
5 de May.
Marta Pérez Iñiguez ha actualitzat el seu perfil
1 de May.

Creiem que el coneixement s’ha de compartir. Per això fem servir una llicència Creative Commons, llevat que en algun material indiquem el contrari. Us animem a copiar, redistribuir, remesclar o transformar els continguts propis d’aquest web, i només us demanem que difongueu les vostres creacions amb la mateixa llicència oberta i en reconegueu l’autoria i la font.